Wat houdt personal training in?

Bij personal training krijg je persoonlijke begeleiding tijdens het trainen.
We beginnen met een intakegesprek. Tijdens dit gesprek zullen we bezig gaan met het stellen van concrete doelen en het maken van een lichaamsanalyse. Vervolgens ga ik voor jouw persoonlijke doelen een haalbaar plan maken. Als jij je ook kunt vinden in dit plan gaan we aan de slag!

Het is belangrijk dat je plezier haalt uit je trainingen want we willen een routine opbouwen die je op lange termijn vol kunt houden. Wanneer onze doelen zijn bereikt kijken we samen hoe jij deze doelen het best kunt vasthouden.


Er zit 168 uur in een week. Ik als personal trainer vind het belangrijk dat we niet alleen kijken naar die enkele uren per week, maar ook alles wat je doet buiten de trainingen om. Bijvoorbeeld als je wil afvallen is het belangrijk om ook je voeding onder handen te nemen.

Als jij benieuwd bent wat wij samen kunnen bereiken, of nog meer informatie wil klik dan op deze link! of bel naar 06 1878 0433

5 voordelen van personal training

1. Persoonlijk voeding- en trainingsschema aan de hand van jouw doelen.
Aan de hand van jouw doelen zullen je eerste schema’s worden opgesteld. Iedereen heeft een ander lichaam, andere voorkeuren en andere doelen. Dit betekent dat zomaar wat doen vaak niet optimaal is. In de training zal een opbouw zitten, waardoor je spieren, pezen, gewrichten én zenuwstelsel kunnen wennen aan de belasting.

2. Optimaal resultaat
Als personal trainer zorg ik ervoor dat jij doelgericht werkt. In een rechte lijn van A naar B zal voor sneller en effectiever resultaat zorgen.

3. Stok achter de deur
Iedereen kent het wel, je bent een tijdje bezig en je raakt motivatie kwijt of er komen andere dingen op je pad. Dan kijken we samen wat we hieraan kunnen doen zodat niks onze doelen in de weg zal staan.


4. Haal meer uit je trainingen
Je zal altijd meer uit je training kunnen halen als er iemand bij is die je kan pushen, maar ook afremmen wanneer nodig.

5. Aanleren hoe jij je resultaat kunt vasthouden
Nu we ons doel bereikt hebben kunnen we 2 dingen doen. Aanleren hoe je dit kunt vasthouden of samen een nieuw doel stellen. Tijdens de begeleiding wil ik altijd de cliënt zelf kennis aanleren zodat zij op lange termijn zelf de regie in handen kunnen nemen.